Groepslessen

Als je een les mist, dan kun je evt in de andere lessen aansluiten om in te halen. Beide lessen op woensdagavond zijn hybride, zodat je vanuit huis kunt meedoen via Teams. 

Woensdagavond

19:15 – 20.15  Vorm-gericht (gevorderden; volwassenen). Gericht op verdieping in lichaamsbewustzijn, eigen bewegingsonderzoek, zelfstandig trainen en persoonlijke ontwikkeling. De focus is op de Golden Flower Form, 2e en 3e deel.

20:15 – 21:15  Fundamenten / Chi kung-gericht (semi-gevorderden en beginners; volwassenen). Gericht op fundamentele principes, zoals houding, adem, ont-spanning,  yin-yang, flow, whole body movement, flexibiliteit. Chi Kung zijn oefeningen voor het opbouwen van je energie. Dit voorjaar gaan we verder met dagelijkse gezondheidsoefeningen en de Golden Flower Chi Kung Form.

locatie beide lessen: Muziekschool Moz-Art, Schubertstraat 50, Nieuwerkerk aan de IJssel

Donderdag

14:45 – 15:45, Chi Kung en Vorm. (gemengde groep; volwassenen/55+)

Go with the flow;) Elke week een andere mix van chi kung oefeningen en vorm-gericht ahv de Golden Flower Standard Form. We werken rond principes en de training is licht. Daardoor ook geschikt voor mensen met klachten om weer op te bouwen.  Gymzaal Wingerd 1, Beethovenlaan 31, Nieuwerkerk a/d IJssel

20:00 – 21:00 Fundamenten (volwassenen)

Een kennismakingslessen serie voor iedereen, sportieve achtergrond niet vereist. We gaan aan de slag met de Golden Flower Chi Kung Form en basistechnieken en principes, waaronder yin-yang, ont-spannen als werkwoord, flexibiliteit en houding, adem en lichaamsbewustzijn; incl. staande en lopende meditatie.Gymzaal bij Actief Fysiotherapie – Medisch Centrum Hillegersberg, Minervaplein 2f, Rotterdam

Covid-proof!?!  

In alle lessen willen we covid-proof werken. Dat wil zeggen zorgen dat er zo min mogelijk kans is om het virus over te dragen. Om deze reden: gebruiken we onze hersens (!) en: 1. investeren in onze gezondheid en vitaliteit, en 2. houden afstand (vooralsnog dus geen duo oefeningen), 3. blijf thuis als je je niet goed voelt en 4. was je handen voor en na de les. 5. We volgen de richtlijnen voor de binnensport. In die volgorde.  Mocht je vragen hebben of suggesties, overleg dan met me. 

info over de lesinhoud
Informatie over introductiemogelijkheden
en over  de lesdata